Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne vd dag: wonen volgens Aegon

THEY ontwikkelde daarom voor Aegon een wooncampagne waarin alles draait om actuele woonvragen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"Kan je een restschuld meefinancieren?”, “Hoe zit het met verbouwen bij onderwaarde?”, volgens Aegon leven er steeds meer vragen op de woonmarkt. 
 
They ontwikkelde daarom voor Aegon een wooncampagne waarin alles draait om actuele woonvragen. In lijn met de missie van Aegon: mensen financieel bewust te maken, zodat ze zelf bewuste keuzes kunnen maken voor hun financiële toekomst.
 
Centraal staat , ontwikkeld in samenwerking met Momkai, waar antwoord wordt gegeven op klantvragen.

Met verschillende TV commercials en een online campagne (ontwikkeld met Brandwebbing), wordt de site aangejaagd. 

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



Credits:
Bureau: THEY
Creatie: THEY
Verantwoordelijk bij Aegon: Debora de Laaf, Esther Oostrom, Holger Bakker
Prod. Maatschappij: THEY
Regie: Sander Bakker & Mark Bakker
D.O.P.: Mark Bakker
RTV: Jochem Veen
Editor: Peter van Houten
Geluid: Studio de Keuken
Muziek: Geert van Gaalen (Studio de Keuken)
Post Production: Captcha!
Website: Momkai
Online Strategy: Brandwebbing

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in