Overslaan en naar de inhoud gaan

UM houdt veilingavond voor het goede doel

Onder de naam UM Hammertime worden medewerkers van UM en inkoopafdeling Magna voor het goede doel ter veiling aangeboden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mediabureau UM houdt op donderdag 20 maart een veilingavond voor haar charitatieve klanten MsResearch en Warchild. Mensen van UM en Magna worden in 10 verschillende veilingstukken ter veiling aangeboden. Bijvoorbeeld ‘Wil jij Onno & Jorrit een dag als personal assistant?’ en ‘Pijnig je hersenen met UM Interactive’.

Een echte veilingmeester veilt de stukken live tijdens een avond in The Harbour Club. Media-exploitanten kopen met bruto mediawaarde UM Hamertjes (5000 euro bruto mediawaarde per hamertje. Deze Hamertjes kunnen ze gebruiken op de veiling om veilingstukken te kopen.
De UM-avond wordt georganiseerd voor alle media-exploitanten, klanten en relaties van UM en Magna.

haalde UM ruim 1 miljoen bruto mediawaarde op voor haar charitatieve klanten met de UM Fundraiser. 

related partner content for mobile comes here

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in