Overslaan en naar de inhoud gaan

Ouders van Nu wordt crossmediaal platform

Sanoma bundelt de krachten van de de verschillende 'parenting media'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze maand transformeert Ouders van Nu van printtitel naar een groot crossmediaalmerk en -platform met de Zwanger- en de Babybox, de Voordeelpas, diverse apps, nieuwsbrieven en een responsive website. De merken Felicitas, de Jonge Gezinnen Voordeelpas en de site Jongegezinnen.nl gaan verder onder de paraplu van Ouders van Nu, waarbij het tijdschrift een belangrijke rol blijft spelen.

Ouders van Nu begeleidt al ruim 45 jaar moeders, vanaf hun zwangerschap tot het kind de deur uit is. Tijdens de zwangerschap een box vol cadeautjes, na de bevalling een pakket voor de baby en een voordeelpas die korting biedt op allerlei producten voor moeder en kind. Ook op de vernieuwde site is de content afgestemd op het profiel van de bezoeker, waardoor er heel gericht per levensfase kan worden gecommuniceerd met de doelgroep. Hoe de website er nu uitziet en werkt, laat dit filmpje zien:  

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Anneliese Bergman, uitgever Parenting: “Door de bundeling van krachten van de verschillende media kunnen we ouders, beter en overzichtelijker voorzien in hun informatie- en inspiratiebehoefte. Voor onze commerciële partners kunnen we een marketingmix inzetten om een boodschap optimaal over te brengen, vanuit één merk. Het helpt daarbij ook mee dat Ouders van Nu het grootste en meest invloedrijke merk binnen het parentingsegment is, waarbij partners kunnen meeliften op deze autoriteit.

Hilde Tholen, hoofdredacteur Ouders van Nu: “Tijd van jonge ouders is schaars. Ouderschap is een opeenstapeling van nieuwe ervaringen; alles is een eerste keer en het is lastig jezelf niet te verliezen in de dagelijkse drukte. Ouders van Nu helpt je genieten van de mooie, simpele en vrolijke momenten van het ouderschap. Met informatie die aansluit bij je persoonlijke situatie. Via het tijdschrift, online, apps en met fijne acties voor moeders.”

Met het crossmediale portfolio Ouders van Nu, Kinderen en Kek Mama bereikt Sanoma Parenting maandelijks 4,4 miljoen keer (aanstaande) moeders.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in