Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe editie Het Grote Bureauspel van start

De nieuwe editie van Het Grote BureauSpel start deze week. In dit spel ‒ ‘de ‘sterrenbeurs’ van ons vakgebied’ - kan iedereen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deelnemers kunnen zich vanaf nu inschrijven op de . Het spel beloont de virtuele bureaus met doekoes als de gekozen creatieven, strategen of media directors scoren met nieuwe klanten of prijzen winnen op een van de festivals, waaronder ADCN, Effie, SAN, Amma en Cannes.
Vorig jaar trok Het Grote BureauSpel meer dan 750 vakgenoten. speelden mee om maandelijks kans te maken op een reis naar Turkije en de uiteindelijke hoofdprijs, meer dan 125.000 euro aan mediaruimte voor een goed doel naar keuze. Winnaars vorig jaar waren Serge Steijn van Doom & Dickson en Koen Verhagen van .bone, die gezamenlijk de gewonnen mediaruimte toewezen aan het Proteomics-onderzoek van het Erasmus Medisch Centrum.

related partner content for mobile comes here

Het Grote BureauSpel is een initiatief van Mountains & Rivers en wordt mede mogelijk gemaakt door Adformatie, Sky Radio, Comment, Body + Mind, Target en Homey Inc.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in