Nieuwe editie Het Grote Bureauspel van start


Deelnemers kunnen zich vanaf nu inschrijven op de site. Het spel beloont de virtuele bureaus met doekoes als de gekozen creatieven, strategen of media directors scoren met nieuwe klanten of prijzen winnen op een van de festivals, waaronder ADCN, Effie, SAN, Amma en Cannes.
Vorig jaar trok Het Grote BureauSpel meer dan 750 vakgenoten. speelden mee om maandelijks kans te maken op een reis naar Turkije en de uiteindelijke hoofdprijs, meer dan 125.000 euro aan mediaruimte voor een goed doel naar keuze. Winnaars vorig jaar waren Serge Steijn van Doom & Dickson en Koen Verhagen van .bone, die gezamenlijk de gewonnen mediaruimte toewezen aan het Proteomics-onderzoek van het Erasmus Medisch Centrum.
Het Grote BureauSpel is een initiatief van Mountains & Rivers en wordt mede mogelijk gemaakt door Adformatie, Sky Radio, Comment, Body + Mind, Target en Homey Inc.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid