Nederland 1 marktleider in week 36


RTL 4 deed het voor het eerst sinds 10 weken weer eens beter dan SBS 6 met een marktaandeel van 15,2 procent. SBS 6 scoorde 14,0 procent. Vooral programma's als Gooische Vrouwen, de speelfilm Da Vinci Code, GTST en Zesde zintuig, plaats delict droegen bij aan het succes.
Toch zijn het de programma's op Nederland 1 en SBS 6 die hoog staan in de kijkcijferlijst. Het NOS Journaal van zondag is eerste met 2,242 miljoen kijkers, gevolgd door Radar (Ned. 1, 1,748 mln), Hart van Nederland van maandag (SBS 6, 1,574 mln), Red mijn vakantie (SBS 6, 1446 mln) en De Reünie (Ned. 1, 1,463 mln).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe publieke omroep heeft in de maand augustus, mede dankzij de Olympische Spelen, een marktaandeel geboekt van 36,0 procent. SBS Broadcasting behaalde 24,4 procent en RTL Nederland 24,1 procent. De cijfers zijn inclusief uitgesteld kijken en zijn daarom zondag pas gepubliceerd door de Stichting KijkOnderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid