Adidas verschuift account hardloopschoenen van 180 naar Iris
Adidas heeft een wereldwijde 'opdracht' voor hardloopschoenen ondergebracht bij independent Iris Worldwide uit Londen. Het account komt van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Iris werkte al voor adidas en deed retailcampagnes, maar gaat daar nu ook advertising bij doen, zo meldt Adweek. Er komt een campagne in 2009. Volgens bronnen ging er een pitch aan vooraf.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
180 Amsterdam deed het account eerder. Managing partner Guy Haywood: 'We zijn van plan er een tijdelijke opdracht van adidas aan Iris van te maken. We gaan er ook vanuit dat er nog steeds opdrachten voor ons zijn voor het komende jaar. Het is een kleine tegenvaller.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS180 is de lead global creative agency op het merk en werkt samen met zusterbureau TBWA, dat het werk van 180 naar de regio vertaalt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid