Overslaan en naar de inhoud gaan

Duijndam duikt op bij eBuddy

Marc Duijndam gaat aan de slag bij eBuddy. Hij vertrok in februari bij Google Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij zal hij zich in een strategische rol samen met het senior management focussen op het versnellen van eBuddy’s wereldwijde omzet en het uitbreiden van het wereldwijde partner netwerk.

related partner content for mobile comes here

Duijndam begon bij Google in 2002 als Country Manager Benelux waar hij de eerste medewerker was die werd aangenomen. Meer recent werkte hij binnen Google als algemeen directeur van Google Nederland. Voordat hij bij Google begon, was hij werkzaam als sales manager voor Ilse Media.

eBuddy is wereldwijd de grootste zelfstandige provider van web en mobiele instant messaging. In een commentaar op zijn benoeming, noemt ceo Jan-Joost Rueb zijn benoeming 'een cruciale stap in het bouwen van een team dat eBuddy als bedrijf naar het volgende niveau moet brengen'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in