Mijn SNS: inboundmarketing in bankenland


SNS Bank komt met een nieuwe, persoonlijke online bankomgeving: Mijn SNS. Een geïntegreerde transactie-, informatie-, aankoop- en serviceomgeving. Motor hierachter is een inbound marketingsysteem.
Voor de ontwikkeling van dit systeem ontving SNS Bank in Parijs onlangs de Marketing Succes Award 2009.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKlanten van de SNS ontvangen gerichte informatie en aanbiedingen die zijn toegespitst op de persoonlijke voorkeuren en specifieke situatie. Dit gebeurt op basis van het profiel én het realtime klikgedrag van een klant. Met name dat laatste is uniek in de financiële dienstverlening in Nederland, zo zegt SNS.
Jurrien Kamst, Hoofd Klantcontact Marketing: ‘Het unieke van ons inbound marketingsysteem is, dat elke klant ons door zijn surfgedrag zélf realtime laat zien welke berichten en aanbiedingen het beste bij hem of haar passen. Op basis hiervan, in combinatie met zijn profiel, kunnen we dus optimaal inspelen op de persoonlijke behoefte van de klant als hij contact met ons zoekt.’
Een demo is hier te bekijken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid