Overslaan en naar de inhoud gaan

Schuitema wordt C1000

Schuitema gaat vanaf komend jaar C1000 heten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na de beëindiging van de beursnotering wil het concern af van de groothandelsnaam, meldt . Directievoorzitter Tom Heidman zegt dat de komende periode de naam Schuitema van de daken van het hoofdkantoor en de distributiecentra wordt gehaald. ´Nu we niet meer beursgenoteerd zijn, is het niet langer nodig om de bedrijfsnaam aan te houden. De merknaam C1000 is voor consumenten veelzeggender.´

related partner content for mobile comes here

De bedrijfsslogan ´Schuitema, de kracht achter C1000´ verandert daarmee ook. De pay-off van het bedrijf is vanaf nu 'Ondernemerschap, de kracht van C1000'. Het bedrijf Schuitema vond zijn oorsprong in 1888, toen Jacob Fokke Schuitema in Groningen zijn eerste levensmiddelenzaak opende. Sinds 1977 is de naam Schuitema N.V. in gebruik. Vier jaar later werd de formule C1000 geïntroduceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in