Overslaan en naar de inhoud gaan

Knab pronkt in nieuwe campagne met belangrijkste cijfer

De online bank groeit gestaag door, maar zelf zijn ze vooral trots op hun waarderingscijfer.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Begin september sprong de teller van Knab voor het eerst voorbij de 90.000 klanten, maar in Hoofddorp zijn ze vooral trots op de 8, die ze van hun klanten krijgen.

De cijfers van Knab

&;Banken vinden cijfers belangrijk, maar die cijfers tellen doorgaans vooral voor de banken zelf goed op. Consumenten hebben daarom nog steeds het gevoel dat banken altijd in hun eigen belang handelen. Daar brengen wij met deze campagne voor Knab verandering in&;, aldus Marnix Tiggeloven, eigenaar Fitzroy.

&;Met De cijfers van Knab geven we inhoud aan het zijn van de bank in jouw voordeel&;, Leslie Hogeveen, head of (digital) marketing & e-commerce bij Knab. &;We laten in de campagne steeds zien wat voor voordeel dit voor de consument oplevert, zowel in service als in financieel voordeel.&;

De campagne is vanaf volgende week online en op televisie te zien:

Tag on:

Credits
Verantwoordelijk bij Knab: Leslie Hogeveen, Anne Ruth Groen 
Strategie en creatie: Fitzroy 
Productie: 100% Halal 
Regie: Noël Loozen 
DOP: Tim Kerbosch 
Offline edit: Brain Ent - Kapsalon 
Online & grading: De Grot 
Sound design & music: M-ost

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in