Overslaan en naar de inhoud gaan

Rocky Balboa inspiratiebron nieuwe Simyo-campagne

De provider werd door de Consumentenbond voor de zesde keer uitgeroepen tot 'beste mobiele provider'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Het KPN-merk wil in zijn nieuwste campagne laten zien dat het tevreden houden van klanten hard werken is.

Topsport

In de film zijn verschillende medewerkers te zien, die tijdens hun werkzaamheden fit blijven door tegelijktijdig te sporten. Daarmee wil Simyo laten zien dat aan de top komen een opgave is, maar daar blijven nóg meer van zijn medewerkers vraagt. Leuk gegeven is dat de hoofdrolspelers uit de commercial ook in hun dagelijks leven bij de provider werken.

Naast de commercial lanceert Simyo een , waar fans verhalen van medewerkers kunnen lezen over &;hoe ze hun topsport bedrijven&;.

De campagne is sinds deze week online te zien:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
VERANTWOORDELIJK BIJ SIMYO:
Brand manager: Selma Hof
Online marketing: Jeroen Oosterbaan Martinius 
Online community en Social: Alex Reijgersberg 


SIMYO MEDEWERKERS IN DE FILMS:
Alex Reijgersberg
Dennis Vermeulen
Charlene Schmeltz
Marleen Pots
Mohamed Abukar
Pieter Broer
lias Bouaissa
Bas Zwiers
Ernst Schaap
Jan Trinus Haitjema
Kim Hagen 

VERANTWOORDELIJK BIJ KOKORO AMSTERDAM:
Strategie: Rik Heijmen
Creatieve directie: Merlijn van Vliet & Wouter Vanhaeren
Creatief team: Robbert Maruanaija & Yavez S.A Anthonio
Project Management: Valery Story
Account manager: Karin van Dalen
CSD: Frieda Ulsamer de Waard

Filmproductie: Since &;88
Regie: Nick Harmsen
Camera: Daan Bukman
Producer: Daan Dagevos
Productie Manager: Merel Mok 

Betrokken bureaus:
KOKORO Amsterdam, Mindshare, WeLikeMilk & Digined

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in