Interesse betaalde webdiensten gering


Dat blijkt uit onderzoek van media-adviesbureau Stroom onder ruim vijfhonderd mensen. Slechts een kwart van de Nederlandse internetgebruikers heeft wel eens betaald voor internetdiensten. Het zijn vooral jonge gebruikers en meestal blijft het beperkt tot deze ene keer, zegt directeur Titus Eikelboom van Stroom. ‘Het nodigt niet uit om nog een keer te doen.'
Ook de animo om in de toekomst te gaan betalen voor content lijkt gering. Een op de zes Nederlanders is daartoe bereid. Zes op de tien wijst dit resoluut van de hand.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDriekwart van de internetters heeft nog nooit betaald voor diensten op internet. Zij noemen het aanbod via overige kanalen voldoende, hebben daar geen interesse voor of vinden betaalde webdiensten duur of onveilig.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid