Overslaan en naar de inhoud gaan

ING brengt Bep met WhatsApp: Miljoenennota in gewonemensentaal

Bep wil Nederlanders helpen om meer te begrijpen van de rijksbegroting.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit jaar wordt de miljoenennota op Prinsjesdag geduid door Bep. Zij vindt ook dat de Miljoenennota wel wat makkelijker kan. Of zoals Bep zegt: ‘Een miljoenennota van 1.000 pagina’s past toch ook niet in je portemonnee?’

related partner content for mobile comes here

Via WhatsApp informeert Bep Nederlanders over het effect van de nieuwe rijksbegroting op hun portemonnee. 

Bep en Mark

Bep wil Nederlanders helpen om meer te begrijpen van de komende miljoenennota. Om te bewijzen dat de rijksbegroting ook wel wat gemakkelijker kan worden uitgelegd, is ze tijdens Prinsjesdag. Met haar smartphone in de hand en zicht op alle nieuwe kabinetsplannen, is ze de Prinsjesdagduider bij uitstek.

En waar Bep er zelf niet helemaal meer uitkomt, heeft ze nog een troef: haar zoon Mark zit met zijn ING-collega’s klaar met raad en daad.

Persoonlijk campagnemiddel

Beps WhatsApp is de eerste campagne waarin ING samenwerkt met communicatiebureau SuperHeroes Amsterdam. Het is ook voor het eerst dat een Nederlandse bank WhatsApp als een persoonlijk campagnemiddel inzet.

Met Bep aan hun zijde, hebben de twee partijen één van de vele Nederlanders gestrikt die best wel wat vragen heeft over de Miljoenennota. De leukste en nuttigste apps van Bep en haar vrienden zullen na Prinsjesdag via social media worden gedeeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in