Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële samenwerking Audax Publishing en Just Media Group

De uitgever wil meer een crossmediale onderneming worden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerder ging Audax al in zee met .

‘Naast de uitbreiding van het portfolio met de titels van Pijper Media, waarmee beide uitgeverijen een breed bereik op het gebied van mannen- en vrouwenbladen hebben, kunnen wij de klant ook communicatiemogelijkheden op televisie bieden. Wij worden steeds meer een multimediale onderneming’, aldus Audax-commercieel directeur Ivo Janssens

Just Media Group is uitgever van entertainment: content, films, TV programma’s en vanaf 13 september van de tv-zender ONS, nu nog Nostalgienet. Mede-eigenaar en commercieel directeur Alexander Wächtler: ‘Voor onze entertainmentproducten en -content zien wij met deze samenwerking grote crossmediale mogelijkheden in combinatie met print en online. Daarnaast kunnen we met deze exposure window onze partners vanuit retail en theatrical (bioscopen) extra ondersteunen. Audax zien wij als strategische partner in marketing, maar ook in de ontwikkeling van formats en programma’s vanuit de Audax-titels.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in