Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe creative business agency: JOLLY&JOLLY

Hesther en Beatrice Jolly zijn samen een nieuw bureau begonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

JOLLY&JOLLY specialiseert zich in het zakelijk inzetten van creativiteit met business design, creative design en concept- en productontwikkeling. Het nieuwe opereert vanuit Amsterdam. Het bureau werkt met een netwerk van creatieven en zal zich naast productontwikkeling voor opdrachtgevers ook bezighouden met productontwikkeling onder het JOLLY&JOLLY label. Momenteel wordt gewerkt aan het opzetten van een online gallery. Momenteel wordt de Nederlandse designer Alexandra Frida begeleid bij haar debuut op de Fashion Week in New York.

&;Wij geloven dat creativiteit en zakelijke strategie onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Bij bedrijven is de creatieve strategie vaak losgetrokken van de zakelijke strategie. Terwijl creativiteit voor ons pur sang moet bijdragen aan bedrijfsresultaten&;, zeggen de twee. 

Hesther Jolly werkte 10 jaar in de internationale televisiewereld. Ze werkte voor onder meer Endemol en Discovery Networks als marketing & communicatiemanager. Binnen JOLLY&JOLLY opereert ze als Strategy Director. Beatrice Jolly heeft een jarenlange achtergrond in de modewereld als creative consultant. Binnen JOLLY&JOLLY vervult ze de rol van Creative Director. Hesther (foto rechts) en Beatrice zijn zussen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in