Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkert Deen is begonnen bij Yellow Communications

Opnieuw een hoofdredacteur die de journalistiek verruilt voor de communicatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volkert Deen heeft zijn functie van hoofdredacteur B2B Events / CIO.nl bij IDG Nederland per 1 september ingeruild voor de positie van senior communications manager bij PR- en communicatiebureau Yellow Communications.

related partner content for mobile comes here

Deen (45) heeft een carrière achter de rug als eind- en hoofdredacteur voor titels als Computer!Totaal, Computerworld.nl en CIO.nl. De afgelopen jaren hield hij zich hoofdzakelijk bezig met contentmarketing-initiatieven en -events. Als moderator en gastheer voor CIO-diners en -events als de CIO Summit en IT Innovation Day, was hij jarenlang gezichtsbepalend voor de B2B titels van IDG Nederland.

Bij Yellow Communications zal Volkert Deen zich als senior communications manager enerzijds bezighouden met contentmarketing en anderzijds met de ontwikkeling van nieuwe initiatieven waarmee het bureau zijn klanten helpt hun communicatie te verbeteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in