Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl geeft 'plagerige' smaaktest vervolg met televisiecampagne

Met de campagne roept de supermarktketen op om zelf Lidl-producten te gaan proeven en vergelijken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ontwikkelde de najaarscampagne &;Waar kies jij voor?&;.

related partner content for mobile comes here

Eerder schreef  al over de &;frontale aanval&; die opende op A-merken als Coca-Cola en Calvé Pindakaas. Uit onderzoek van Het Centrum voor Smaakonderzoek (in opdracht van Lidl) bleek dat bij veel alledaagse producten consumenten Lidl-producten bijna net zo veel waardeerden als A-merk producten.

Even lekker
In zes televisiecommercials zijn deze blinde smaaktesten in een &;grappige&; setting gereconstrueerd. In alle filmpjes komen de consumenten - vanzelfsprekend - tot de conclusie dat zowel het A-merk, als het Lidl-merk lekker is.

‘Met deze campagne onderstrepen wij waar Lidl voor staat: de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs’, aldus Christine Braun, woordvoerder van Lidl Nederland. ‘Wij geloven dat kwaliteit ook betaalbaar kan zijn. Wij verkopen niet voor niets alleen maar onze eigen merken. Met deze grote campagne willen we heel Nederland zelf onze kwaliteit laten ontdekken.’

De televisiecampagne zal lopen tot medio september.

Ketchup:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Cola Light:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Koffie:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Pindakaas:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Margarine:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Vissticks:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Lidl: Erik Hogenboom, Jorieke de Vries, Anniek Evers
Bureau: ETCETERA
Productiemaatschappij: Doppler
Geluid: TopFormat

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in