Overslaan en naar de inhoud gaan

Mathijs Maaltijdbox klant bij Starcom

De nieuwe speler in de concurrerende markt van maaltijdboxen richt zich op ouders met een drukke agenda.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mathijs Maaltijdbox is sinds april actief en speelt met ‘de familiebox’  in op de behoefte van drukke vaders en moeders aan een lekkere snelle maaltijd met verse ingrediënten, zonder veel gedoe.

related partner content for mobile comes here

Cornelie Weller, ceo van Starcom, vindt dat Mathijs Maaltijdbox goed past bij Starcom, omdat het mediabureau de afgelopen jaren een onderscheidende propositie in de markt heeft neergezet waar adverteerders in een snel veranderend landschap betere en impactvollere connecties kunnen maken met hun consument. Weller: ‘Maaltijdboxen zijn een duidelijk voorbeeld van disruptie in de markt en spelen in op veranderend consumentengedrag dat door digitalisering wordt gedreven.’

Managing Director en Founder Mathijs Maaltijdbox Malcolm Burg:  ‘Mathijs Maaltijdbox past met zijn propositie perfect bij de tijdsgeest en heeft in Starcom een partner gevonden die het veranderende consumentengedrag als geen ander begrijpt en weet te vertalen naar de juiste mediakeuzes.’

De tv-commercial:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in