Overslaan en naar de inhoud gaan

Financiële website NRC heet Q

NRC introduceert vandaag haar financiële website NRC Q.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week meldde al dat NRC Handelsblad op korte termijn met een zou komen. Vandaag geeft de  een voorproefje.

related partner content for mobile comes here

Een selecte groep lezers krijgt vanaf nu toegang tot de nieuwe site met financieel nieuws. De rest van het publiek kan zich al inschrijven voor de dagelijkse nieuwsbrief.

Tien vaste redacteuren gaan NRC Q maken in nauwe samenwerking met de 21 economieredacteuren van NRC.  Het dagelijkse financiele nieuws wordt pasklaar en op toegankelijke wijze gepresenteerd aan lezers met interesse voor kwaliteitsnieuws, maar met weinig tijd voor het lezen van een krant. Het abonnement op NRC Q gaat 14,99 per maand kosten.

Abonnees van NRC Handelsblad en NRC Next moeten zich apart abonneren. 

Follow the Money stelt vast dat Q financieel nieuws &;met een smakelijke Quote-saus overgiet&;. Op Twitter reageert hoofdredacteur Mirjam van den Broeke van Quote: &;Aha, NRC gaat proberen Quote&;s successen te kopiëren en heeft zelfs onze markante Q gejat. Creatieve lui daar, wel.&;



NRC-hoofdredacteur Peter Vandermeersch meer over NRC Q. &;Vanochtend zijn we begonnen met de alpha-fase vanNRC Q, onze nieuwe zakelijke nieuwssite. Het gaat op Q over bedrijven, de zakenwereld, je carrière en het combineren van werk en privé. En dat allesmobile-first, dus gemaakt voor je telefoon en tablet. De vormgeving is responsive - beweegt mee met het apparaat dat je gebruikt - en is dus altijd aantrekkelijk en stijlvol.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in