Overslaan en naar de inhoud gaan

Fiat Group Automobiles naar Maxus

Fiat Group Automobiles Netherlands (FGAN) gaat samenwerken met het voor Nederland nieuw opgerichte media- en marketingbureau Maxus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot FGAN behoren de merken Fiat, Alfa Romeo, Lancia en Abarth. De samenwerking moet FGAN synergievoordelen voor de totale groep opleveren bij het benutten en inzetten van diverse media. Ook ondersteunt Maxus per merk bij het bepalen van de communicatiestrategie.

related partner content for mobile comes here

Jan Flipsen, algemeen directeur Fiat Group Automobiles Netherlands: 'Al bij de eerste kennismaking leek het of Maxus al wist welke kant we met onze merken Fiat, Alfa Romeo, Abarth en Lancia uit willen gaan. De klik met het bureau was er direct. Ik denk dat dat ook van belang is. Als je niet op dezelfde lijn met je mediabureau zit, pakt het verkeerd uit. Het contract dat we vandaag getekend hebben, is opnieuw een stap in de ontwikkeling van onze prachtige merken.'

Managing director Maxus Nederland Rosita Wijngaarde: 'We omarmen de uitdaging om het groeiende merkportfolio van Fiat Group Automobiles zodanig te positioneren, waarbij er voor elke doelgroep een interessante propositie is. Het momentum binnen de Fiat Group is dan ook uitermate geschikt om de perceptie van de consument voorgoed te veranderen.'

Maxus is - naast Mediacom, Mediaedge:cia en Mindshare - een van de vier wereldwijde mediacommunicatienetwerken binnen WPP’s media investment management moedermaatschappij GroupM. Met de sinds eind 2009 opererende vestiging in Amsterdam, heeft Maxus nu 40 kantoren in haar wereldwijde netwerk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in