Fiat Group Automobiles naar Maxus


Tot FGAN behoren de merken Fiat, Alfa Romeo, Lancia en Abarth. De samenwerking moet FGAN synergievoordelen voor de totale groep opleveren bij het benutten en inzetten van diverse media. Ook ondersteunt Maxus per merk bij het bepalen van de communicatiestrategie.
Jan Flipsen, algemeen directeur Fiat Group Automobiles Netherlands: 'Al bij de eerste kennismaking leek het of Maxus al wist welke kant we met onze merken Fiat, Alfa Romeo, Abarth en Lancia uit willen gaan. De klik met het bureau was er direct. Ik denk dat dat ook van belang is. Als je niet op dezelfde lijn met je mediabureau zit, pakt het verkeerd uit. Het contract dat we vandaag getekend hebben, is opnieuw een stap in de ontwikkeling van onze prachtige merken.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSManaging director Maxus Nederland Rosita Wijngaarde: 'We omarmen de uitdaging om het groeiende merkportfolio van Fiat Group Automobiles zodanig te positioneren, waarbij er voor elke doelgroep een interessante propositie is. Het momentum binnen de Fiat Group is dan ook uitermate geschikt om de perceptie van de consument voorgoed te veranderen.'
Maxus is - naast Mediacom, Mediaedge:cia en Mindshare - een van de vier wereldwijde mediacommunicatienetwerken binnen WPP’s media investment management moedermaatschappij GroupM. Met de sinds eind 2009 opererende vestiging in Amsterdam, heeft Maxus nu 40 kantoren in haar wereldwijde netwerk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid