Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Loon weg bij Red Urban

Sjoerd van Loon, strategy director en een van de oprichters van Red Urban, verlaat het bureau per 1 juli.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Loon startte in 2002, samen met Jelle Kolleman, Kees van Dorp en Merijn Jagers. Het bureau werd in 2006 overgenomen door DDB Worldwide en ging een samenwerking aan met Etcetera.

related partner content for mobile comes here

Van Loon: ‘Het bureau staat als een huis en het voelde op een gegeven moment een beetje alsof mijn taak er op zat en het ondernemerschap begon mij weer behoorlijk aan te trekken. In goed overleg is er de afgelopen tijd gewerkt aan het overdragen van mijn verantwoordelijkheden en taken en is nu de tijd aangebroken om afscheid te nemen. Ik loop met zoveel ideeën in mijn hoofd rond, ik weet nog niet concreet wat ik ga doen. Daar ga ik de komende tijd eens rustig over nadenken.’

Wie Van Loon gaat opvolgen is nog niet bekend. Red Urban won vorige week bij de San drie Accenten, eerder won men een zilveren en voor de Esprix vanavond heeft het bureau vijf nominaties. De samenwerking met Etcetera betekent dat Red Urban het online stuk voor deze bureaugroep invult. Daarnaast bedient Red Urban een eigen klantenpakket.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in