Overslaan en naar de inhoud gaan

Achmea en Sanoma komen met glossy MissREAL

Achmea en Sanoma Uitgevers komen van 16 juni met MissREAL, een glossy over 'echte schoonheid en echte vrouwen'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MissREAL is geïnitieerd door Kim Out (21), een van de winnaars van de jongerenwedstrijd Create Your World. 'Schoonheid gaat veel verder dan de perfecte vrouw uit wie alle leven is gephotoshopt', zegt Out, die zelf hoofdredacteur is van MissREAL. 'Dáárover wilde ik een glossy tijdschrift maken. MissREAL staat voor echtheid. Voor een goed zelfbeeld dat voortkomt uit jezelf en niet uit wat anderen van je verwachten. MissREAL benadrukt de kracht van het individu en viert de diversiteit in onze maatschappij.'

related partner content for mobile comes here

In en vond Kim partners om haar glossy te realiseren. Voor Achmea is het blad een nieuwe stap in co-creatie. Woordvoerder Bert Rensen: 'Met onze campagne adresseren we maatschappelijk relevante thema’s. Door de samenwerking met Kim en Sanoma kunnen we het onderwerp echte schoonheid op een verrassende manier bij de doelgroep onder de aandacht te brengen.'

Bij Sanoma heeft een team onder leiding van hoofdredacteur Muriel Oonincx Kim geholpen bij het maken van de glossy. Anneliese Bergman, uitgever Jonge Vrouwen van Sanoma: 'Met MissREAL laten we zien dat Sanoma goed in staat is om met verschillende partijen een spannend project - een droom van een jonge vrouw - concreet vorm te geven.'

De 124 pagina’s dikke lifestyle glossy richt zich op vrouwen van 17 tot 30 jaar en besteedt aandacht aan psyche, mode, kunst en maatschappelijke thema’s. ligt vanaf 16 juni voor € 3,95 in de winkel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in