Achmea en Sanoma komen met glossy MissREAL


MissREAL is geïnitieerd door Kim Out (21), een van de winnaars van de jongerenwedstrijd Create Your World. 'Schoonheid gaat veel verder dan de perfecte vrouw uit wie alle leven is gephotoshopt', zegt Out, die zelf hoofdredacteur is van MissREAL. 'Dáárover wilde ik een glossy tijdschrift maken. MissREAL staat voor echtheid. Voor een goed zelfbeeld dat voortkomt uit jezelf en niet uit wat anderen van je verwachten. MissREAL benadrukt de kracht van het individu en viert de diversiteit in onze maatschappij.'
In Achmea en Sanoma Uitgevers vond Kim partners om haar glossy te realiseren. Voor Achmea is het blad een nieuwe stap in co-creatie. Woordvoerder Bert Rensen: 'Met onze campagne waarzijnwemeebezig.nl adresseren we maatschappelijk relevante thema’s. Door de samenwerking met Kim en Sanoma kunnen we het onderwerp echte schoonheid op een verrassende manier bij de doelgroep onder de aandacht te brengen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBij Sanoma heeft een team onder leiding van hoofdredacteur Muriel Oonincx Kim geholpen bij het maken van de glossy. Anneliese Bergman, uitgever Jonge Vrouwen van Sanoma: 'Met MissREAL laten we zien dat Sanoma goed in staat is om met verschillende partijen een spannend project - een droom van een jonge vrouw - concreet vorm te geven.'
De 124 pagina’s dikke lifestyle glossy richt zich op vrouwen van 17 tot 30 jaar en besteedt aandacht aan psyche, mode, kunst en maatschappelijke thema’s. MissREAL ligt vanaf 16 juni voor € 3,95 in de winkel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid