Overslaan en naar de inhoud gaan

Decision Makers Survey wil kennis uitbreiden

Decision Makers Survey (DMS) wil zich ontwikkelen tot kenniscentrum en meer diensten aanbieden. Swantje Brennecke is daarom als directeur…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Brennecke tijdens het seminar over zakelijke beslissers deze week in Amsterdam

related partner content for mobile comes here

Naast kwantitatief onderzoek, dat door Intomart GfK wordt uitgevoerd, wil de stichting zich ook op kwalitatief onderzoek gaan richten. Daarnaast gaat het workshops organiseren, wil het een digitaal loket openen en zoekt het samenwerking met universiteiten en hogescholen. Voorafgaand aan de nieuwe diensten zal DMS bij adverteerders, bureaus en exploitanten peilen aan welke informatie behoefte is.

‘Ons motto is “Stay Hungry, Stay Foolish”, om met Steve Jobs te spreken’, aldus Brennecke. ‘Dit jaar staat het in het teken van echte insights. Kennis die niet in de kast of inbox zal verstoffen, maar direct toepasbaar is in de marketingpraktijk. Kennis waarmee we uiteindelijk effectiever en relevanter met de zakelijke doelgroep communiceren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in