Overslaan en naar de inhoud gaan

CultuurSpots: voor 'culturele parels'

CultuurSpots is van start gegaan. Het gaat om een samenwerkingsverband van drie communicatieadvies- en ontwerpbureaus om 'de culturele…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

CultuurSpots doet dit door musea en culturele evenementen te ondersteunen bij hun marketingcommunicatie. De organisatie biedt bijvoorbeeld seizoensgebonden promotiepakketten. In de zomer biedt het pakket bijvoorbeeld meer promotiemiddelen aan die buiten te gebruiken zijn. In de winter is het vooral van belang dat bezoekers thuis geprikkeld worden om een culturele instelling te bezoeken.

related partner content for mobile comes here

Initiatiefneemsters Marjolein van der Kemp en Renate Leyten lichten toe: 'Veel musea hebben vaak niet de beschikking over een communicatieadviseur die met hen mee kan denken over hun profilering. Bij de pakketten is het denkwerk al gedaan door ervaren communicatieadviseurs. Vormgevers zorgen ervoor dat alle middelen een professionele uitstraling krijgen.'

CultuurSpots ondersteunt culturele instellingen ook bij het gebruik van social media. De kleinere instellingen maken hier op dit moment nog weinig gebruik van, terwijl het een goedkope manier is om een groot publiek te bereiken.

is een initiatief van VanHuisUit, Merk in Beeld en HollandsGras.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in