Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatiedirecteur McDonald's treedt toe tot BVA-bestuur

Debbie de Wagenaar krijgt de pijler 'verantwoord communiceren' in haar bestuursportefeuille.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Binnen de directie van McDonald&;s Nederland is  als Director Corporate Communications & Public Affairs verantwoordelijk voor het strategisch communicatiebeleid en (online) reputatiemanagement. 

related partner content for mobile comes here

&;Regelgeving, digitale en sociale ontwikkelingen zorgen ervoor dat de dynamiek rond adverteerders toeneemt om in te spelen op de belevingswereld van consumenten. Graag zet ik, samen met de collega-bestuurders, mijn ervaring en expertise in voor het bevorderen van verantwoorde communicatie&;, zegt De Wagenaar.

Het BVA-bestuur is als volgt samengesteld:
-Frenkel Denie, Category Director EMEA en Global Digital Marketing Leader, FrieslandCampina - voorzitter
-Nico Rijkhoff, Director Brand, Ziggo - vicevoorzitter
-Heleen Crielaard, Manager Communicatie & Corporate Affairs, Rabobank - penningmeester
-Harry Dekker, Media Director, Unilever
-Wil Giezenaar, Manager Marketingcommunicatie, Pon’s Automobielhandel
-Debbie de Wagenaar, Director Corporate Communications & Public Affairs

is dé vertegenwoordiger van adverteerders en heeft als doel: het bevorderen en bewaken van vrijheid van verantwoorde commerciële communicatie, het vergroten van de communicatie effectiviteit van haar leden en het samenbrengen van leden.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in