Overslaan en naar de inhoud gaan

Aldi heeft de beste, Seats & Sofa's de slechtste folder van de week

En ja... het moest ervan komen. Deze week Seats & Sofa's als slechtste folder.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aldi

related partner content for mobile comes here

De Aldi actueel kiest deze week voor het claimen van Asia met de produktlijn Asia Green Garden.

Tot en met pagina 7 wordt het assortiment sterk en smaakvol gepresenteerd.

Als de pagina&;s 8-9 (non-food) en 10-11 (Wok-vers) omgewisseld waren, was het helemaal sterk geweest.

Nu moet ik na Azië even door de Bikerlegging en Maxidress heen om in de wokgroente terecht te komen. Dat is een beetje raar.

De hardware-assortimentspagina&;s verderop hebben een leuk eigen thematje en zijn speels van opmaak.

Seats & Sofa&;s

En ja.. het moest ervan komen. Deze week Seats & Sofa&;s als slechtste folder.

Het zwarte schaap van de sealbag deze week scoort elke week hoog in negatieve zin. Maar de consistente signatuur bereikt deze week een nieuw dieptepunt. De showroomuitverkoop heeft een heel hoog alles-moet-echt-en-echt-weg-gehalte op een manier dat je er somber van wordt.

In de zomermaand zou een extra voordeeltje voor een nieuwe bank waar je straks in het najaar lekker op zit er veel opgewekter uit kunnen zien, toch? 

Nu zie ik sombere, onfrisse kleuren met veel afleidende onduidelijkheid. Terwijl de boodschap heel eenvoudig is. Alle showroommodellen voor 500 euro.

Het gratis extra 11-delige huishoudpakket had niet eens gehoeven. Liever iets meer vertellen over de banken.

En dan niet dat er een combinatie mogelijk is met diverse kleuren uit Stofgroep 1. Of ben ik de enige die hier nooit van gehoord heeft?

Marks@Spencer

Opmerkelijk was de Marks@Spencer folder in de sealbag. &;Discover the tastes of Great Britain&; met een kennismakingskortingsbon van 5 euro, in te leveren bij M&S Amsterdam en Den Haag.

Verder in de folder veel appetite met smakelijk foodsettings. Zonder aanbiedingen. Eigenlijk dus een kennismakingsmagazine als etalage van M&S.

Wel een Engelse retailer die het middel folder in het Hollandse folderland uitprobeert.

Dat zou Primark ook eens uit moeten proberen. Dat zal ze geen windeieren leggen en dat zou goed uitkomen.

Met een van de beste en slechtste huis-aan-huis folder willen Thijs Hagenberg en ik de kwaliteit verbeteren. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in