Craft NPO staakt strijd om programmagegevens De publieke omroep procedeert niet verder tegen De Telegraaf.
Data & Insights Baptiest Coopmans van KPN: ‘We moeten keuzes maken in proposities en merken’ Baptiest Coopmans is nu bijna een half jaar het eerste lid van de raad van bestuur van KPN en belast met consumentenzaken. Hij geeft in…
Craft Ionica Smeets wil scepsis over wetenschapscommunicatie bevechten Volkskrant-columniste aangesteld als deeltijd hoogleraar Science Communication in Leiden
Media VrijMiBlog #15: de wekelijkse social media update Over veel nieuwe Facebook ontwikkelingen, de mogelijkheid om uit te vinden wie je échte vrienden zijn en een Instagram-update.
Carriere Fabrique werkt voor de Kunsthal Rotterdam Het gaat om de ontwikkeling van een nieuwe website.
Contentmarketing By the Grape: Eerste wijntijdschrift op iPad Als eerste wijntijdschrift ter wereld heeft By the Grape een internationaal tijdschrift over wijn gemaakt speciaal en uitsluitend voor de…
Craft Ionica Smeets wil scepsis over wetenschapscommunicatie bevechten Volkskrant-columniste aangesteld als deeltijd hoogleraar Science Communication in Leiden
Data & Insights Tool om design management te stroomlijnen Programma speelt in op de vraag naar het verbeteren van kwaliteit, consistentie en doorlooptijd van ontwerpaanvragen
Craft Twitter wil advertenties beter targeten en gebruikt daarvoor ballonnen Twitter wil weten wanneer je jarig bent.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid