Overslaan en naar de inhoud gaan

7UP blikt terug met vintage-flesjes en -blikjes

Fido Dido is er ook weer bij.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

7UP komt deze zomer met een beperkte oplage vintage-flesjes en -blikjes met designs uit de periode 1930 tot en met 1990.

related partner content for mobile comes here

7UP zegt zelf: ‘Als je al die ontwerpen zo op een rijtje ziet, valt meteen op dat logo en artwork van 7UP door de jaren heen met regelmaat rigoureuze veranderingen hebben doorgemaakt.

‘Doel was daarbij telkens om aan te sluiten bij de tijdgeest van dat moment. Dat leverde iconische ontwerpen op zoals het &;flowerpower&;-design in de jaren zeventig en het discoachtige “stippendesign”  in de jaren tachtig.’

Het karaktertje Fido Dido (&;It&;s cool to be clear&;) stond vanaf begin jaren negentig op de verpakking. Fido Dido kreeg op een gegeven moment een eigen tijdschrift, ijsje en een videogame.

Deze Vintage-serie volgt op de introductie eerder dit jaar van een volledig nieuw 7UP design, dat met uitstraling een eerbetoon moet zijn aan de 85-jarige historie van de frisdrank.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in