Twitter wil advertenties beter targeten en gebruikt daarvoor ballonnen
Twitter wil weten wanneer je jarig bent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Sinds maandag kunnen Twitter-gebruikers hun verjaardag aan hun profiel toevoegen. Jarigen die dat hebben aangegeven, zien vervolgens opstijgende ballonnen op hun profiel. Twitter zet deze stap onder andere om advertenties beter te targeten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op hun support pagina is te lezen: 'Als je ervoor kiest om je verjaardag aan je profiel toe te voegen, wordt dat getoond aan het publiek dat jij hebt gekozen. Het wordt ook gebruikt om je Twitter-ervaring te personaliseren. Een voorbeeld: We zullen je verjaardag gebruiken om je relevantere content te laten zien, inclusief advertenties.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe ballonnen worden ook getoond op de desktop versie van Twitter.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid