Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) O`Neills Destination Unkown

Kleding- en lifestyle merk O’Neill start de campagne Destination Unknown, waarbij de cijfers van je mobiele telefoonnummer de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De competitie start vandaag via . Hier staat een applicatie waarbij de cijfers van je mobiele telefoonnummer gelezen worden als coördinaten van een plek ergens ter wereld.

related partner content for mobile comes here

De campagne duurt van 10 oktober tot en met 25 november 2011. Deelnemers krijgen vier kansen om in vier verschillende hoeken van de wereld uit te vinden waar het mobiele telefoonnummer hen heen voert.

Wanneer een nummer verwijst naar de besneeuwde hellingen van een wintersportlocatie, loot je automatisch mee naar de hoofdprijs: een vierdaagse trip naar de locatie in kwestie, inclusief een dagje snowboarden met de door O’Neill gesponsorde snowboardkampioen Mitch Toelderer.

Andere prijzen zijn complete O’Neill outfits, maar er zijn ook kleinere prijzen verstopt op tien locaties, ergens op de aardbol.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in