Post-it War: Creative Talent of the Year
Via Twitter werd rondgevraagd naar het mysterie rondom #CTOTY…. Het gaat allemaal om de lancering van de zoektocht naar creatieve talenten: de Creative Talent of the Year Challenge (#CTOTY).
Creatieven kunnen tot 9 oktober concepten insturen om een online campagne te bedenken voor T-Mobile als communicatiepartner van War Child. De winnaar krijgt 5000 euro en ziet zijn/haar idee werkelijk uitgevoerd worden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe prijs is in het leven geroepen om Brandfighters’ nieuwste platform te lanceren: Ideafighters. Conceptueel talent krijgt hierop de kans hun creativiteit in te zetten voor merken. Merken die behoefte hebben aan vernieuwende input kunnen een pitch uitzetten, waar creatieven op los kunnen gaan.
Door mee te doen bouwen creatieven aan hun portfolio en kunnen ze aan hun bekendheid werken. Merken krijgen door deze crowdsourcing verschillende inzichten en input van allerlei verschillende soorten creatieven. De afgelopen tweeenhalf jaar deed Brandfighters dit al met reclamevideo’s, waarvoor inmiddels een community is opgebouwd met meer dan 2700 filmmakers uit Nederland en België.
Met de lancering van Ideafighters gaat Brandfighters nu dus ook creatieve concepten uitbesteden en bouwen aan een community van conceptuele denkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid