Overslaan en naar de inhoud gaan

Post-it War: Creative Talent of the Year

Twee Post-it mannetjes liepen deze week door het land, op zoek naar de grootste post-it creatie van Nederland. Die ze vonden op het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via Twitter werd rondgevraagd naar het mysterie rondom …. Het gaat allemaal om de lancering van de zoektocht naar creatieve talenten: de ).

related partner content for mobile comes here

Creatieven kunnen tot 9 oktober concepten insturen om een online campagne te bedenken voor T-Mobile als communicatiepartner van War Child. De winnaar krijgt 5000 euro en ziet zijn/haar idee werkelijk uitgevoerd worden.

De prijs is in het leven geroepen om nieuwste platform te lanceren: . Conceptueel talent krijgt hierop de kans hun creativiteit in te zetten voor merken. Merken die behoefte hebben aan vernieuwende input kunnen een pitch uitzetten, waar creatieven op los kunnen gaan.

Door mee te doen bouwen creatieven aan hun portfolio en kunnen ze aan hun bekendheid werken. Merken krijgen door deze crowdsourcing verschillende inzichten en input van allerlei verschillende soorten creatieven. De afgelopen tweeenhalf jaar deed Brandfighters dit al met reclamevideo’s, waarvoor inmiddels een community is opgebouwd met meer dan 2700 filmmakers uit Nederland en België.
Met de lancering van Ideafighters gaat Brandfighters nu dus ook creatieve concepten uitbesteden en bouwen aan een community van conceptuele denkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in