Overslaan en naar de inhoud gaan

Freeway app van mobtzu (iPhone)

Het woon-werkverkeer wordt een stuk leuker door de introductie van een snelwegloterij. Terwijl je normaal gesproken doelloos uit je…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het woon-werkverkeer wordt een stuk leuker door de introductie van een snelwegloterij. Terwijl je normaal gesproken doelloos uit je autoraam staart kun je de tijd nu nuttig besteden met een iPhone-app waarmee je prijzen kunt winnen. Interbest Outdoor Media introduceert de Freeway-app die je gratis kunt installeren. Bij het passeren van één van de honderd reclamemasten van Interbest maak je kans op een prijs. Het gaat daarbij om uiteenlopende zaken zoals sportschoenen, sauna-arrangementen, zonnebrillen of vliegtickets. Je kunt alleen meespelen wanneer je rustig rijdt en onderweg een tijdje moet stilstaan. Als je met hoge snelheid langs een reclamemast scheurt, vervalt je winkans en kun je deze dus ook niet benutten als je op een later moment stilstaat. Vanwege de veiligheid kun je je verdiende winkans alleen benutten als de auto stilstaat.

related partner content for mobile comes here

Dagelijks zitten 3 miljoen Nederlanders in de auto, op weg naar hun werk of naar huis. Interbest bedacht daarom ‘s werelds eerste snelwegloterij, met een jackpot van 25.000 euro. Tussen 18 september en 16 oktober kun je gratis meedoen, door de app te downloaden. Je krijgt automatisch een speelkans zodra je een reclamemast passeert. De app zelf ziet eruit als een fruitmachine: je trekt aan de hendel en ziet meteen of je iets gewonnen hebt. Je krijgt maximaal twee speelkansen per 24 uur, zodat mensen die voor hun werk veel op de weg zitten niet worden voorgetrokken ten opzichte van forenzen die maar twee keer per dag een reclamemast passeren.

De Freeway iPhone app is ontwikkelt door mobtzu. creëert, produceert en promoot mobile apps en games voor merken op iPad en iPhone, maar ook voor Google Android en Blackberry. Ze werkt samen met bureaus voor merken als ARAG, EPN/Noofdhoff en PGGM. mobtzu is opgericht in 2010 en maakt met Pickle Factory, the people’s valley en Veritate onderdeel uit van the valley.

Downloaden:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in