Overslaan en naar de inhoud gaan

BrandMasters trophee uitgereikt: ‘Merk De Gruyter komt weer tot leven als innovatieve leerstof’

De BrandMasters trophee 2011 is door Leo van Sister en Goos Eilander van BrandFuel uitgereikt aan het winnende team wat als opdracht had om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De BrandMasters trophee 2011 is door Leo van Sister en Goos Eilander van BrandFuel uitgereikt aan het winnende team wat als opdracht had om het merk De Gruyter nieuw leven in te blazen tijdens . Het winnende team bestaat uit Leontine Poel van NS Hispeed, Judith Nahuis van Trendbox, Sanne Pasveer van Enexis, Jan-Willem Verloop van H.J. Heinz en Arno Prins van MusicResearch.nl.

related partner content for mobile comes here

De teams waren bij de start van deze branding tour at random samengesteld en hebben in de gegeven 24 uur hun via een veiling gekochte vergeten merk moeten revitaliseren.

De acht verschillende merkconcepten zijn nog tijdens de terugreis in Amsterdam bij Trendbox live getest bij een groot online consumentenpanel welke de beste drie merkconcepten koos.

Na de live pitch in de BrandFuel express met 250 km per uur wezen de aanwezige merk- en communicatie experts dit team aan als dé winnaars.

BrandFuel24 is een jaarlijks terugkerende ‘inspiratie/branding-tour’: een letterlijk reizende congresvorm waarbij deelnemers ca. 24 uur worden ‘gekidnapt’ en kennis opdoen op het gebied van ‘branding’, marketing, innovatie en communicatie.

De deelnemers reden in een hoge snelheidstrein van NS Hispeed en ICE (Deutsche Bahn) naar Frankfurt en hebben daar en in de trein diverse nationale en internationale sprekers aangehoord. Naast de colleges in de trein, werd er een BrandMasters game gespeeld waarbij teams verschillende verloren en vergeten merken in 24 uur moeten revitaliseren. De TrendSafari in Frankfurt vormde daar een actief onderdeel van.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in