Overslaan en naar de inhoud gaan

Speeldoosje Efteling voor verrijking database

Er staat een zogenaamd speeldoosje met Efteling-muziek online.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Insteek van ‘’ is het databestand van de bezoekers van De Efteling te verrijken. Voor de consument is het de bedoeling dat het ‘Efteling-gevoel’ thuis ook kan worden beleefd.

related partner content for mobile comes here

Bezoekers krijgen bij de uitgang van de Efteling een cd met daarop de Efteling-muziek. Op de cd staat een ‘muzieksleutel’, waarmee ze online hun Efteling- en muziekkennis kunnen testen en beloningen kunnen verdienen.

Zo krijgen deelnemers een muziekquiz voorgeschoteld, dienen zij het juiste sprookje bij een geluidsfragment te zoeken en is er een hoorpuzzel om op te lossen.

Als de spellen afgerond zijn, kan men kiezen uit een aantal Efteling-beloningen, zoals een screensaver en wallpaper, korting in de Efteling-webshop, of bijvoorbeeld een mp3-sprookje. In de loop van het jaar worden er Efteling beloningen toegevoegd.

De game staat online tot de zomer van 2012. Gedurende de looptijd worden er nog diverse muzieksleutels bekendgemaakt, waarmee men nieuwe beloningen kan verdienen.

Het is ook mogelijk om zelf een quiz te maken en die te delen via Hyves, Facebook en Twitter en er is een ‘TomTom-Efteling’-stem kunt downloaden voor je TomTom.

Internetbureau bedacht het concept voerde het uit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in