Wereldwijde mediareview General Motors


Het gaat om het account ter waarde van 4,26 miljard dollar (bijna 3 miljard euro) volgens Adage. Dat zijn cijfers uit 2010. GM meldt in een statement dat de review onderdeel uitmaakt van de normale processen binnen het concern. GM vraagt verschillende wereldwijde mediabureaus en -netwerken om met een voorstel te komen rond planning en buying ter ondersteuning van alle mediakanalen (print, digitaal, tv, radio, social media en SEO).
Momenteel werken er wereldwijd meer dan 20 verschillende mediabureaus voor GM. Starcom doet dat in de VS sinds 2005, Carat heeft het Europese account in handen. Universal McCann is voor GM actief in het grootste deel van Latijns-Amerika. India en China worden niet in de review meegenomen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe media review volgt na een periode van grote veranderingen bij General Motors. In 2009 ging het concern bijna ten onder. Vorig jaar veranderden verschillende automerken als Chevrolet en Cadillac van reclamebureau.
Bron: Adage.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid