Overslaan en naar de inhoud gaan

Wereldwijde mediareview General Motors

General Motors (GM) kondigt een review van het wereldwijde media-account aan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om het account ter waarde van 4,26 miljard dollar (bijna 3 miljard euro) volgens Adage. Dat zijn cijfers uit 2010. GM meldt in een statement dat de review onderdeel uitmaakt van de normale processen binnen het concern. GM vraagt verschillende wereldwijde mediabureaus en -netwerken om met een voorstel te komen rond planning en buying ter ondersteuning van alle mediakanalen (print, digitaal, tv, radio, social media en SEO).

related partner content for mobile comes here

Momenteel werken er wereldwijd meer dan 20 verschillende mediabureaus voor GM. Starcom doet dat in de VS sinds 2005, Carat heeft het Europese account in handen. Universal McCann is voor GM actief in het grootste deel van Latijns-Amerika. India en China worden niet in de review meegenomen.

De media review volgt na een periode van grote veranderingen bij General Motors. In 2009 ging het concern bijna ten onder. Vorig jaar veranderden verschillende automerken als Chevrolet en Cadillac van reclamebureau.

Bron: Adage.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in