Overslaan en naar de inhoud gaan

Pharrell Williams werkt voor Smirnoff

Videootje voor de donderdagmiddag: Pharrell Williams zit in de nieuwe (tv- en online) campagne voor Smirnoff, in Australië dan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Videootje voor de donderdagmiddag: Pharrell Williams zit in de nieuwe (tv- en online) campagne voor , in Australië dan.

related partner content for mobile comes here

Insteek: de Amerikaanse muzikant Williams legt uit dat de beste mixen puur beginnen (‘Start Pure’ – de pay-off van het drankmerk) en laat zien dat hij laag op laag de songs creëert. Net zoals je met een goede dient te doen.

Extra aan de campagne is dat consumenten met de smartphone de commercial kunnen ‘’ en zo extra materiaal en meer informatie te zien krijgen.
Dit schijnt de eerste keer te zijn voor een Australische tv-commercial, schrijft .

Eerder werd Madonna al door het merk aan de haak geslagen voor het co-creatieproject de dat via social media plaatsvindt.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De campagne is gemaakt door .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in