PMA in Mediabelevingsonderzoek
‘Wij zijn de enige die over de mediumtypen heen een onafhankelijke en afgewogen interpretatie kunnen geven.’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Platform Media-Adviesbureaus (PMA) gaat voor het eerst meedoen met het Mediabelevingsonderzoek. Dat zegt PMA-directeur Johan Smit. Het onderzoek, dat eerder al werd uitgevoerd in 1997, 2003 en 2007, zal volgens Smit onder andere inzicht geven in de beleving van media via de verschillende schermen (smartphone, tablet, pc, tv). PMA doet juist nu mee met het Mediabelevingsonderzoek, omdat het volgens Smit als geen andere partij in staat is om over de mediumtypen heen een onafhankelijke en afgewogen interpretatie te geven.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het Mediabelevingsonderzoek wordt uitgevoerd door TNS Nipo. De resultaten van het onderzoek worden – onder voorbehoud - verwacht in december van dit jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid