Overslaan en naar de inhoud gaan

PMA in Mediabelevingsonderzoek

‘Wij zijn de enige die over de mediumtypen heen een onafhankelijke en afgewogen interpretatie kunnen geven.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Platform Media-Adviesbureaus (PMA) gaat voor het eerst meedoen met het Mediabelevingsonderzoek. Dat zegt PMA-directeur Johan Smit. Het onderzoek, dat eerder al werd uitgevoerd in 1997, 2003 en 2007, zal volgens Smit onder andere inzicht geven in de beleving van media via de verschillende schermen (smartphone, tablet, pc, tv). PMA doet juist nu mee met het Mediabelevingsonderzoek, omdat het volgens Smit als geen andere partij in staat is om over de mediumtypen heen een onafhankelijke en afgewogen interpretatie te geven.

related partner content for mobile comes here

Het wordt uitgevoerd door TNS Nipo. De resultaten van het onderzoek worden – onder voorbehoud - verwacht in december van dit jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in