Achtste Pink Ribbon Magazine
Dit is het achtste opeenvolgende jaar dat Sanoma belangeloos het tijdschrift maakt. De opbrengst komt voor de volle 100 pct ten goede aan de Stichting Pink Ribbon, voor de strijd tegen borstkanker. De afgelopen zeven jaar werd ruim 5,6 miljoen euro opgehaald met het magazine.
De presentatie vond plaats in de Westerliefde in Amsterdam waar directeur van Stichting Pink Ribbon Stan de Klerk en ambassadrice Quinty Trustfull het eerste exemplaar mochten ontvangen uit handen van hoofdredacteur Esther Mutsaers.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisPink Ribbon Moves is het thema van het magazine dit jaar. Figuurlijk, omdat borstkanker mensen raakt. Mensen die de ziekte krijgen en de direct betrokkenen. En letterlijk, want bewegen is een van de factoren die de kans op het krijgen van borstkanker verkleinen. Op pinkribbon.nl is daar meer over te lezen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid