Overslaan en naar de inhoud gaan

TVOH met gemak langs Studio Sport

The Voice of Holland trok met de eerste uitzending maar liefst 3,3 miljoen kijkers. Het dubbele van de eerste aflevering vorig jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gebeurt niet vaak dat het journaal van acht uur en Studio Sport onttroond worden, maar op het kijkcijferlijstje van week 38 moesten die kanonnen genoegen nemen met de tweede en derde plek. De verwachting was dat de eerste aflevering van The Voice of Holland (TVOH) het goed zou doen, maar zo goed - 3,3 miljoen kijkers – daar zullen weinigen van tevoren op hebben ingezet. Vorig jaar, toen het programma werd gelanceerd, trok de eerste aflevering nog 1,7 miljoen kijkers. De tweede aflevering al 2,3 miljoen kijkers. De finale van TVOH trok meer dan 3,5 miljoen kijkers.
RTL handhaaft min of meer het marktaandeel van vorige week: 27,7 procent. De Publieke Omroep pakte 32,5 procent. SBS heeft het onverminderd moeilijk en komt uit op een marktaandeel van 15,1 procent. (Vorige week 15,0 pct.) De genoemde marktaandelen zijn op basis van de hele dag (tijdvak 02-26 uur) en de doelgroep 6 jaar en ouder.

related partner content for mobile comes here

Bron: Stichting .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in