Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bedrijfslogo voor Heineken

Heineken heeft een nieuwe visuele identiteit. Deze is ontwikkeld door VBAT. De nieuwe stijl geldt voor Heineken als bedrijf, niet voor het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het opvallendste verschil met het oude vertrouwde logo is dat alle letters in kapitalen zijn uitgevoerd. Het nieuwe bedrijfslogo bevat nog wel de rode ster, die nu als een zonnetje de H beschijnt.

related partner content for mobile comes here

Het logo verschijnt op alle publicaties, geprinte uitingen en de corporate website www.theHEINEKENcompany.com. De visuele identiteit en het design van het Heineken-biertje blijft ongewijzigd.

In een persbericht zegt Heineken-CEO Jean-François van Boxmeer: 'De afgelopen tien jaar is Heineken aanzienlijk veranderd. We hebben een portfolio dat bestaat uit meer dan 250 bier- en cidermerken. Er werken zo'n 70.000 mensen voor Heineken. Met de nieuwe identiteit halen we het bedrijf los van het biermerk.'

De nieuwe identiteit zal vanaf oktober internationaal worden 'uitgerold'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in