(Campagne) Hans Brinker zegt sorry
Budgethotel Hans Brinker zegt in een nieuwe campagne sorry tegen zijn gasten, maar wel op een manier die goed past bij de positionering,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Na 40 jaar met plezier het slechte voorbeeld te hebben gegeven, excuseert het hotel zich nu voor het feit dat ze zo ontzettend goed zijn geworden in ‘slecht zijn’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Goed in het verliezen van bagage, bijvoorbeeld. Of gasten lastig vallen die met rust gelaten willen worden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok deze keer is creatie weer in handen van Kesselskramer. Fotografie: Qiu Yang.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid