Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Buzzcampagne Organix Goodies

Organix is de fabrikant van Organix Goodies, dat zijn verantwoorde tussendoortjes voor baby’s en peuters.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De snacks (Kaas Knabbels, Rijstwafeltjes Appel en Alfabet Koekjes) zijn gemaakt van biologische ingrediënten en beloven met de ‘No Junk Promise’ dat ze geen ‘ baddies’ bevatten, dat wil zeggen toevoegingen als conserveermiddelen, kleur-, geur- en smaakstoffen.

related partner content for mobile comes here

Het merk wil de snacks bekender maken bij ouders met kinderen tussen 1 en 4 jaar, en start daartoe een buzzcampagne bij Buzzer.

Buzzers ontvangen een buzzkit met 20 Goodies, om hun kids te laten proberen en om uit te delen. Middels een quiz worden de buzzers geïnformeerd over de meest voorkomende schadelijke ingrediënten in andere alledaagse tussendoortjes.

De quiz kan ook online ingevuld worden op , waarna je een Organix Goodies sample kunt aanvragen. Hiervoor had Organix 10.000 samples gereserveerd, 1 per adres, maar die zijn inmiddels allemaal verstuurd.

Op het forum van de website wordt de online buzz gestimuleerd. Ouders laten hier hun mening achter over de Goodies en delen deze via hun sociale netwerk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in