
De snacks (Kaas Knabbels, Rijstwafeltjes Appel en Alfabet Koekjes) zijn gemaakt van biologische ingrediënten en beloven met de ‘No Junk Promise’ dat ze geen ‘ baddies’ bevatten, dat wil zeggen toevoegingen als conserveermiddelen, kleur-, geur- en smaakstoffen.
Het merk wil de snacks bekender maken bij ouders met kinderen tussen 1 en 4 jaar, en start daartoe een buzzcampagne bij Buzzer.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepBuzzers ontvangen een buzzkit met 20 Goodies, om hun kids te laten proberen en om uit te delen. Middels een quiz worden de buzzers geïnformeerd over de meest voorkomende schadelijke ingrediënten in andere alledaagse tussendoortjes.
De quiz kan ook online ingevuld worden op www.organix.nl, waarna je een Organix Goodies sample kunt aanvragen. Hiervoor had Organix 10.000 samples gereserveerd, 1 per adres, maar die zijn inmiddels allemaal verstuurd.
Op het forum van de website wordt de online buzz gestimuleerd. Ouders laten hier hun mening achter over de Goodies en delen deze via hun sociale netwerk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee