Overslaan en naar de inhoud gaan

Jacqueline Smit directeur Consumer Channel Group Microsoft

Microsoft Nederland heeft Jacqueline Smit aangesteld als directeur Consumer Channel Group.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Smit, sinds 2006 werkzaam bij Microsoft, is in deze functie verantwoordelijk voor de consumentenmarkt. Centraal staat daarbij de consumentenervaring rond producten als XBOX, Office, Windows en Windows Phone. De functie is voortgekomen uit het samenvoegen van verschillende afdelingen (Original Equipment Manufacturers, Retail Sales & Management, Operator Channel) om meer te werken vanuit een eenduidige consumenten propositie.

related partner content for mobile comes here

Smit begon haar loopbaan 5 jaar geleden bij Microsoft Nederland als Country Manager Online Services Group, waarbij ze verantwoordelijk was voor de internetdiensten Hotmail, Messenger, MSN en Advertising. Vervolgens deed ze ervaring op in de (marketing) consumentenmarkt als Consumer & Online Marketing Officer en als directeur Consumer & Online. Smit heeft ervoor gezorgd dat social media geïntegreerd werd in het totaalbeleid van Microsoft Nederland.

Voor Microsoft leidde Smit bij Starcom Nederland. Verder zat ze in het managementteam van Leo Burnett.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in