Brouwer & Partners wint abriconcessie Eindhoven


Eindhoven is de 5e stad van Nederland met 215.000 inwoners. Directeur Alex Ermers: 'Met de winst van de exclusieve abriconcessie Eindhoven verkrijgen wij de leidende positie in Noord-Brabant met het 2 m2 formaat.' De abriconcessie Eindhoven beslaat in totaal 620 abrivlakken verspreid over de hele stad en geldt voor zo`n zes jaar.
JCDecaux werd gekozen als nieuwe exploitant voor billboards in Eindhoven. Algemeen directeur René Witzel: 'Eindhoven staat bekend om zijn innovatieve karakter. JCDecaux is ook altijd op zoek naar nieuwe, efficiënte ontwikkelingen zoals de GraduaLight Dimmer. We vinden in de gemeente dan ook een gelijkgestemde partner.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSErmers van Brouwer & Partners verwacht dat er de komende tijd nog meer verschuivingen in marktaandelen van outdoorexploitanten kunnen gaan optreden 'vanwege grote aanbestedingen als europanelen Rotterdam, abri’s en europanelen Amsterdam en abri’s Haaglanden'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid