Overslaan en naar de inhoud gaan

Brouwer & Partners wint abriconcessie Eindhoven

Brouwer & Partners neemt per 1 april de abriconcessie Eindhoven over van CBS Outdoor. JCDecaux won de billboardconcessie in die gemeente.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eindhoven is de 5e stad van Nederland met 215.000 inwoners. Directeur Alex Ermers: 'Met de winst van de exclusieve abriconcessie Eindhoven verkrijgen wij de leidende positie in Noord-Brabant met het 2 m2 formaat.' De abriconcessie Eindhoven beslaat in totaal 620 abrivlakken verspreid over de hele stad en geldt voor zo`n zes jaar.

related partner content for mobile comes here

JCDecaux werd gekozen als nieuwe exploitant voor billboards in Eindhoven. Algemeen directeur René Witzel: 'Eindhoven staat bekend om zijn innovatieve karakter. JCDecaux is ook altijd op zoek naar nieuwe, efficiënte ontwikkelingen zoals de GraduaLight Dimmer. We vinden in de gemeente dan ook een gelijkgestemde partner.'

Ermers van Brouwer & Partners verwacht dat er de komende tijd nog meer verschuivingen in marktaandelen van outdoorexploitanten kunnen gaan optreden 'vanwege grote aanbestedingen als europanelen Rotterdam, abri’s en europanelen Amsterdam en abri’s Haaglanden'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in