Overslaan en naar de inhoud gaan

Ads Worth Spreading volgens TED

Tijdens TED is de top 10 Ads Worth Spreading bekendgemaakt. Wieden+Kennedy staat drie keer in de top 10 met Chrysler, Nike Foundation en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TED Ideas Worth Spreading vond vorige week plaats in Long Beach Californië. Het is de eerste keer dat de Ads Worth Spreading Competition werd georganiseerd. Met de wedstrijd wil de organisatie de trend van agressieve zendgerichte online reclame keren en voeding geven aan reclame die mensen zelf willen zien.

related partner content for mobile comes here

Tussen de winnaars zit werk voor grote merken als Nokia, Intel en Hornbach, maar ook voor maatschappelijke issues en goede doelen. Opvallend is dat de films is dat de films bijna allemaal een minuut of langer duren en - goed nieuws voor productiemaatschappijen - een hoge productiewaarde hebben. AWS wordt geselecteerd door een multidisciplinair panel van experts, wie dit precies zijn staat op de site van TED niet vermeld.

De top 10 ziet er als volgt uit:
Nokia - The World’s Smallest Stop-motion Character Animation Rated: Ingenious Fascinating Beautiful (Wieden+Kennedy Londen)
Rating: Ingenious Fascinating Beautiful

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Topsy Foundation - Selinah. (Ogilvy Johannesburg)
Rated: Persuasive Courageous Beautiful

Nike Foundation - Girl Effect: The Clock is Ticking (Wieden+Kennedy Portland)
Rated: Inspiring Informative Persuasive

Chrysler: Born of Fire (Wieden+Kennedy Portland)
Rated:Inspiring Courageous Persuasive

Intel: The Chase (Venables Bell & Partners)
Rated:Ingenious Fascinating Funny

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Dulux: Dulux Walls (Euro RSCG Londen)
Rated: Beautiful Inspiring Ingenious

Savory Institute: Changing Our Future (Foresight Multimedia)
Rated: Informative Persuasive Inspiring

Target: Target Kaleidoscopic Fashion Spectacular (Legs Media, Mother New York)
Rated: Beautiful Jaw-dropping Ingenious

Batelco: Infinity (FP7/BAH)
Rated: Jaw-dropping Ingenious Fascinating

Hornbach and HEIMAT: The Infinite House (.media)
Rated: Beautiful Inspiring OK

Zie het volledige overzicht, plus de Honorable Mentions .
Zie de TED presentatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in