Overslaan en naar de inhoud gaan

Optimel verruilt Ara voor N=5

Na een korte pitch tussen Ara en N=5 heeft Friesland Campina het in 1998 mede door Ara ontwikkelde merk Optimel bij N=5 ondergebracht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau maakt een nieuwe campagne op basis van een aangescherpte positionering. Bernadette Paulissen, ad interim marketing director Dairy Benelux bij FrieslandCampina: ‘Beide bureaus hebben werk op hoog niveau gepresenteerd. Het vernieuwende inzicht dat N=5 ons bracht, de verbeelding in de creatieve voorstellen en het oordeel van de consument vormden de grondslag voor onze keuze voor N=5. Wij danken Ara voor de jarenlange samenwerking. Het bureau heeft het afgelopen decennium een grote bijdrage geleverd aan de introductie en succesvolle ontwikkeling van .’

related partner content for mobile comes here

De nieuwe campagne zal medio mei zichtbaar worden. De pitch werd begeleid door Fred Moolhuijsen van Conclusion Communication Architects. N=5 is toegevoegd aan het agency roster van FrieslandCampina in Nederland, met Ara, DDB, Etcetera en Alfred.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in