Overslaan en naar de inhoud gaan

Booking.com/business en Tweakers naar BeyenMeyer

Het bureau is gevraagd om rond een nieuwe service van Booking.com een internationaal multimediaal campagneconcept te ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Er is geen pitch aan vooraf gegaan.

related partner content for mobile comes here

Tijdens de internationale Business Travel Show in Londen - met zo&;n 3.500 bezoekers uit de reisbranche - werd de campagne afgetrapt met een interactieve installatie waarbij de nieuwe service werd aangekondigd. &;Booking.com is koploper op het gebied van slimme online technieken en weet deze relevant in te zetten. Iets wat goed aansluit bij de nieuwe weg die wij zijn ingeslagen op digitaal gebied&;, zegt Lodewijk van der Peet, managing director van BeyenMeyer.

Tweakers
Tweakers koos &;na een intensieve pitch&; tussen drie bureaus eveneens voor BeyenMeyer. Technologieplatform Tweakers heeft de ambitie om haar naamsbekendheid te vergroten onder een breder publiek met interesse voor technologie. De omni-channel campagne die Beyenmeyer ontwikkelt, moet er mede voor zorgen dat dit doel wordt bereikt. 

Fréderique van de Poll van Tweakers: ‘We hebben unaniem voor BeyenMeyer gekozen omdat de blik van BeyenMeyer op het merk Tweakers ons heeft uitgedaagd en ons ook een beetje uit de comfortzone heeft getrokken. Dat heeft geresulteerd in een aanpak waarvan wij denken dat het de meeste kans heeft om onze ambitieuze doelstellingen te halen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in