Overslaan en naar de inhoud gaan

Rinske Brand (BRAND communicatie) treedt toe tot bestuur VPRA

Verantwoordelijkheid voor nieuwe portefeuille ‘positionering en communicatie’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Rinske Brand, directeur van BRAND communicatie, is toegetreden tot het VPRA-bestuur en is verantwoordelijkheid voor de nieuwe portefeuille ‘positionering en communicatie’. Linda Annink (Urban Solutions) en Mayke van Keep (De Issuemakers) gaven hun posities op.

related partner content for mobile comes here

De focus in de nieuwe portefeuille ‘positionering’ ligt op het toekomstbestendig maken van het PR- en communicatievak, aldus Brand. De VPRA wil daarvoor samenwerking met aanverwante sectoren zoeken en jongere beter betrekken.

Herschikken

Binnen het bestuur zijn er portefeuilles herverdeeld. Vanaf mei wordt Peter Pors (PDR) bestuurslid events, richt Karin van Geelen (Yellow Communications) zich op de Dutch PR Awards en wordt Rinske Brand dus verantwoordelijk voor positionering en communicatie.

Wim Broekman (Bureau Broekman) blijft voorzitter, secretaris Serge Beckers (Wisse Kommunikatie) blijft verantwoordelijk voor het verenigingsmanagement, Huib Bannier (vanhulzen*gummo*kicks) richt zich weer op kwaliteit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in