Overslaan en naar de inhoud gaan

De keuze van de Youtuber... Mert Ugurdiken

In de aanloop naar VEED deelt wekelijks een bekende Nederlandse Youtuber zijn of haar favoriete influencercampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mert Ugurdiken, beter bekend als , is een Nederlandse YouTuber. Zijn online serie ‘’ is een van de best bekeken comedy-webseries in ons land, waarmee hij ook in 2015 de televisieprijs De TV-Beelden in de categorie ‘Best made for web’ won. Daarnaast heeft hij twee succesvolle kanalen op YouTube - Mertabi en - en is nauw betrokken bij de organisatie van het VEED Festival.

related partner content for mobile comes here

Welke influencercampagne is jouw favoriet?

&;Live at Red Bull Studios met Teske, Mr. Polska en producer Boazvdbeats.&;

Waarom deze influencercampagne?

&;De content die door de campagne is ontstaan is heel tof en op een goede manier gedaan wat voor drie blije partijen zorgt: het publiek, de makers en het bedrijf. Ten eerste hadden Teske, Mr Polska en Boaz alle creatieve vrijheid om te maken wat ze wilden, wat er voor heeft gezorgd dat zij iets moois neer konden zetten. Ik denk dat dat de beste manier is om creatieven op hun top te laten presteren. Een creatief (of team van creatieven) heeft een plaatje in zijn hoofd, wat op het moment dat het nog niet is uitgevoerd alleen door diegene compleet gezien kan worden en diegene weet ook wanneer het plaatje compleet is.&;

&;De zichtbaarheid van het merk is op een toffe en niet geforceerde manier geplaatst. Het bedrijf is zichtbaar, maar je hebt niet het gevoel dat je naar een commercial aan het kijken bent, wat er uiteindelijk voor zorgt dat de belangrijkste groep, de kijkers, voorzien is van leuke content.&;

Welk cijfer (1-10) zou je deze influencercampagne geven?

&;Deze campagne krijgt van mij een 9.&;

.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Eerste Nederlandse Brand Campagne 2015 Award
Vanaf 1 maart kunnen marketeers en bureaus hun cases voor de ‘Beste Brand Influencers Campagne 2015’ award. Dit is een vakprijs waarbij de YouTubers zelf kiezen wat zij de beste campagne van het afgelopen jaar vonden. De  winnaar wordt bekend gemaakt op 8 april tijdens de  conferentie over influencers, storytellers en social media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in