Overslaan en naar de inhoud gaan

ABN Amro wil meer mogelijk maken

ABN Amro heeft een nieuwe wereldwijde slogan: 'Making more possible'. In Nederland wordt de slogan in vertaling toegepast: 'Meer mogelijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De slogan moet klanten, medewerkers en andere stakeholders duidelijk maken waar de bank voor staat. Het is een vervolg op de rebranding die in 2003 is doorgevoerd, waarbij de grootste dochterbedrijven van ABN Amro van het bekende groengele ABN Amro-logo werden voorzien. 'Meer mogelijk maken' wordt vanaf 7 februari bij de start van een nieuwe reclamecampagne voor het eerst in Nederland gebruikt.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe slogan is volgens Rijkman Groenink, voorzitter van de Raad van Bestuur, een bevestiging van het feit dat "ABN Amro wereldwijd een herkenbare groep is met dezelfde uitstraling en het hetzelfde hoge niveau van dienstverlening". Voor medewerkers zal 'Making more possible' "de teamgeest verder versterken en helpen ons te concentreren op onze gezamenlijke visie", aldus de voorzitter.

'Making more possible' wordt vertaald in vier talen en zal door alle onder het ABN Amro-logo werkende activiteiten van de bank worden gebruikt. De wereldwijde uitrol van 'Making more possible' zal in de loop van 2005 plaatsvinden. De slogan zal gebruikt worden in een printcampagne in verschillende internationale publicaties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in