ABN Amro wil meer mogelijk maken
De slogan moet klanten, medewerkers en andere stakeholders duidelijk maken waar de bank voor staat. Het is een vervolg op de rebranding die in 2003 is doorgevoerd, waarbij de grootste dochterbedrijven van ABN Amro van het bekende groengele ABN Amro-logo werden voorzien. 'Meer mogelijk maken' wordt vanaf 7 februari bij de start van een nieuwe reclamecampagne voor het eerst in Nederland gebruikt.
De nieuwe slogan is volgens Rijkman Groenink, voorzitter van de Raad van Bestuur, een bevestiging van het feit dat "ABN Amro wereldwijd een herkenbare groep is met dezelfde uitstraling en het hetzelfde hoge niveau van dienstverlening". Voor medewerkers zal 'Making more possible' "de teamgeest verder versterken en helpen ons te concentreren op onze gezamenlijke visie", aldus de voorzitter.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta'Making more possible' wordt vertaald in vier talen en zal door alle onder het ABN Amro-logo werkende activiteiten van de bank worden gebruikt. De wereldwijde uitrol van 'Making more possible' zal in de loop van 2005 plaatsvinden. De slogan zal gebruikt worden in een printcampagne in verschillende internationale publicaties.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid